CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, June 25, 2009

YDP Padang Besar di DUN Santan








Sesi Hati ke Hati DUN Santan

YDP Padang Besar yang baru dipilih, yang juga merupakan ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Haji Anuar Tahir telah berpeluang untuk bertemu dan mengenal dengan lebih dekat lagi pimpinan dan jentera PAS di DUN Santan.

Turut serta ialah Timbalan YDP, Sdr. Wan Kharizal Wan Khazim, Setiausaha Kawasan, Ketua Penerangan, Ketua Wanita dan exco PAS Padang Besar.

Dalam program ringkas tapi padat dengan semangat perjuangan ini, Haji Anuar Tahir telah melancarkan blog PAS Kawasan Padang Besar. – paspadangbesar.blogspot.com

Haji Anuar Tahir dalam ucapannya menyentuh kepada pemerkasaan parti disemua peringkat, mengatur jentera bermula dari sekarang bagi memastikan Negeri Perlis menjadi negeri yang seterusnya bakal diambil alih dan diterajui Pakatan Rakyat.
Beliau turut menasihatkan pimpinan dan ahli yang hadir agar bersungguh-sungguh bekerja dan menjaga imej parti di mata rakyat. Beliau turut menyifatkan kemelut yang melanda PAS baru-baru ini amat bertepatan dengan peribahasa Melayu “Biduk lalu kiambang bertaut semula”.
ALlahu Akbar!

0 comments: